BIZNES I ROZWÓJ OSOBISTY
Podkarpackie Centrum Szkoleniowe – szyjemy szkolenia na miarę!
Podkarpackie Centrum Szkoleniowe powstało w 2017 roku jako efekt naszych pasji i zainteresowań. Jesteśmy młodą i dynamicznie rozwijającą się firmą, której wartości to przede wszystkim rzetelna i profesjonalna edukacja osób dorosłych. Dążymy do pełnej satysfakcji naszych klientów oraz partnerów.
Oferujemy Państwu profesjonalne i kompleksowo przygotowane szkolenia. Technika, zgodnie z którą działamy obejmuje kolejno:
- Wstępną rozmowę o problemie i definicję potrzeb szkoleniowych
- Sformułowanie celów szkolenia i konsultację ich z Państwem
- Opracowanie harmonogramu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych, które zawsze dostępne są dla uczestników
- Przeprowadzenie szkolenia oraz dostarczenie materiałów
- Konsultacje i dyspozycyjność dla Państwa również po szkoleniu.
Tak kompleksowy sposób opracowania i przygotowania szkoleń pozwala w pełni zadbać o to, by szkolenie spełniało swoją funkcję i odpowiadało Państwa potrzebom.
Trener – Magdalena Popek
Psycholog, certyfikowany trener biznesu i rozwoju osobistego, doktorantka z zakresu komunikacji społecznej i nauki o mediach. Trener w Podkarpackim Centrum Szkoleniowym, nauczyciel akademicki Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na kierunku Psychologia w zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz wykładowca podkarpackiego Dziecięcego Uniwersytetu Technicznego, doradca zawodowy.
Absolwentka psychologii stosowanej UJ oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Posiada bogate doświadczenie szkoleniowe oraz konferencyjne, program szkoleniowy przygotowany pod jej okiem jest zawsze dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Profesjonalnie zajmuje się tematem komunikacji, planowania, motywowania, budowania pewności siebie i radzenia sobie ze stresem.
Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi. Prowadzi swoją stronę internetową: pokojpsychologa.pl i pisze dla Magazynu Psychologicznego „Bang!”.
Sprzedaż i logistyka – Adam Małecki
Adam jest logistycznym mózgiem operacji, jaką jest szkolenie. Jest osobą, z którą będą Państwo omawiać wszelkie szczegóły odnośnie szkolenia. Finanse, ciastka, umowa, kawa, rzutnik, zaświadczenia, faktury i wiele innych potrzebnych do szkolenia rzeczy – w tych kwestiach Adam jest niezastąpiony. Adam jest ekonomistą, specjalistą ds. marketingu oraz absolwentem studiów podyplomowych z zakresu mechanizmów funkcjonowania strefy Euro. Jednocześnie jest szefem i właścicielem PCS – Podkarpackiego Centrum Szkoleniowego.