11 kwietnia 2019

Zarządzanie sobą w czasie

czyli dlaczego work-life balance to mit

Masz ciągłe poczucie braku czasu w pracy i w domu? Zdarza Ci się pracować po godzinach lub zapominać o zadaniach? Poznaj skuteczne sposoby na zorganizowanie swojego czasu i przekonaj się, że połączenie efektywnej pracy i czasu wolnego w ciągu jednego dnia jest możliwe. 

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

  • dowiesz się, jak zorganizować swój dzień, by pracować efektywniej,
  • będziesz bardziej zadowolony ze swojej pracy,
  • znajdziesz czas na odpoczynek,
  • pozbędziesz się tzw. pożeraczy czasu.

W jaki sposób Ci pomożemy?

  • na podstawie wyników testu ustalimy, jak radzisz sobie ze stresem,
  • przy pomocy ćwiczenia zdiagnozujemy Twoje wartości i potrzeby,
  • przeanalizujemy Twój cykl dnia i dopasujemy go do Twojej aktywności pobudzenia dobowego,
  • pomożemy Ci ustalić priorytety zadań do wykonania oraz umiejętnie zaplanować pracę i odpoczynek.  

Będziemy pracować na Twoim terminarzu – podczas naszych spotkań uzyskasz konkretne wskazówki, które będziesz mógł wcielić w życie od razu.  

SZKOLENIA RÓWNIEŻ W FORMIE ONLINE

Zamów szkolenie

Close