11 kwietnia 2019

Psychologia zarządzania zespołem

jak robić to lepiej

Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby zarządzać zespołem, którego praca będzie efektywna. Konkrety? Jeżeli zastanawiasz się, jak unikać konfliktów interpersonalnych w zespole, radzić sobie z motywacją zespołu czy dobierać zadania do predyspozycji Twoich pracowników, to szkolenie jest dla Ciebie. Masz problem z delegowaniem zadań i przekazywaniem trudnym informacji? Poznaj mechanizmy rządzące pracą w grupie i stań się liderem, którego potrzebuje Twój zespół. 

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

  • poznasz mocne strony swojego zespołu i będziesz dobierać zadania zgodnie z predyspozycjami pracowników – ich efektywność pracy znacznie wzrośnie, 
  • stworzysz dopasowany zespół i będziesz wiedzieć, jak rozwiązywać konflikty oraz jak im zapobiegać, 
  • lepiej dopasujesz swoją rolę zawodową do stanowiska.

W jaki sposób Ci pomożemy?

  • na podstawie testu określimy Twój styl radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
  • zdiagnozujemy role w zespole poszczególnych pracowników, 
  • pomożemy Ci zrozumieć mechanizmy różnych stylów komunikacji i ich wpływ na rytm pracy zespołu, 
  • wyjaśnimy Ci, na czym polega inteligencja emocjonalna i jaką rolę odgrywa podczas konfliktów. 

Masz wpływ na to, w jaki sposób rozwija się zespół, którym zarządzasz? Wiedzę zdobytą na szkoleniu wykorzystasz już następnego dnia w pracy. 

SZKOLENIA RÓWNIEŻ W FORMIE ONLINE

Zamów szkolenie

Close