jak robić to lepiej
Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby zarządzać zespołem, którego praca będzie efektywna. Konkrety? Jeżeli zastanawiasz się, jak unikać konfliktów interpersonalnych w zespole, radzić sobie z motywacją zespołu czy dobierać zadania do predyspozycji Twoich pracowników, to szkolenie jest dla Ciebie. Masz problem z delegowaniem zadań i przekazywaniem trudnym informacji? Poznaj mechanizmy rządzące pracą w grupie i stań się liderem, którego potrzebuje Twój zespół.
Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?
- poznasz mocne strony swojego zespołu i będziesz dobierać zadania zgodnie z predyspozycjami pracowników – ich efektywność pracy znacznie wzrośnie,
- stworzysz dopasowany zespół i będziesz wiedzieć, jak rozwiązywać konflikty oraz jak im zapobiegać,
- lepiej dopasujesz swoją rolę zawodową do stanowiska.
W jaki sposób Ci pomożemy?
- na podstawie testu określimy Twój styl radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
- zdiagnozujemy role w zespole poszczególnych pracowników,
- pomożemy Ci zrozumieć mechanizmy różnych stylów komunikacji i ich wpływ na rytm pracy zespołu,
- wyjaśnimy Ci, na czym polega inteligencja emocjonalna i jaką rolę odgrywa podczas konfliktów.
Masz wpływ na to, w jaki sposób rozwija się zespół, którym zarządzasz? Wiedzę zdobytą na szkoleniu wykorzystasz już następnego dnia w pracy.
SZKOLENIA RÓWNIEŻ W FORMIE ONLINE