11 kwietnia 2019

Budowanie relacji z klientem

czyli sprzedawaj pewniej i więcej

Zależy Ci na budowaniu relacji z klientem? Już wiesz, że od tego zależy wzrost Twojej sprzedaży i potrzebujesz wskazówek, jak zrozumieć potrzeby klienta i dopasować do nich ofertę? Brakuje Ci pewności siebie w kontakcie z klientem “wymagającym”? Dowiedz się, jak ustalać wartości ważne dla klienta, jak skupić się na relacji, a nie wyłącznie na sprzedaży, oraz jak zadbać o klienta po sprzedaży oraz sprawić, żeby stał się klientem powracającym.  

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

  • Twoja sprzedaż wzrośnie
  • będziesz bardziej pewny siebie, 
  • dowiesz się, na czym polega ocieplenie relacji z klientami i otrzymasz wskazówki, jak to robić,
  • poznasz słowa zapalniki, których warto unikać podczas budowania relacji z klientem.

W jaki sposób Ci pomożemy?  

  • dostarczymy Ci wiedzę oraz narzędzia potrzebne do ustalania potrzeb i wartości klientów
  • omówimy technikę budowania zaufania emocjonalnego i racjonalnego
  • nauczymy Cię skutecznych technik radzenia sobie z obiekcjami klientów.

Buduj swoją pewność siebie i postaw na relację już od następnego spotkania z klientem. Wykorzystuj proste techniki, dzięki którym Twoja sprzedaż wzrośnie. 

SZKOLENIA RÓWNIEŻ W FORMIE ONLINE

Zamów szkolenie

Close