czyli sprzedawaj pewniej i więcej
Zależy Ci na budowaniu relacji z klientem? Już wiesz, że od tego zależy wzrost Twojej sprzedaży i potrzebujesz wskazówek, jak zrozumieć potrzeby klienta i dopasować do nich ofertę? Brakuje Ci pewności siebie w kontakcie z klientem “wymagającym”? Dowiedz się, jak ustalać wartości ważne dla klienta, jak skupić się na relacji, a nie wyłącznie na sprzedaży, oraz jak zadbać o klienta po sprzedaży oraz sprawić, żeby stał się klientem powracającym.
Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?
- Twoja sprzedaż wzrośnie,
- będziesz bardziej pewny siebie,
- dowiesz się, na czym polega ocieplenie relacji z klientami i otrzymasz wskazówki, jak to robić,
- poznasz słowa zapalniki, których warto unikać podczas budowania relacji z klientem.
W jaki sposób Ci pomożemy?
- dostarczymy Ci wiedzę oraz narzędzia potrzebne do ustalania potrzeb i wartości klientów,
- omówimy technikę budowania zaufania emocjonalnego i racjonalnego,
- nauczymy Cię skutecznych technik radzenia sobie z obiekcjami klientów.
Buduj swoją pewność siebie i postaw na relację już od następnego spotkania z klientem. Wykorzystuj proste techniki, dzięki którym Twoja sprzedaż wzrośnie.
SZKOLENIA RÓWNIEŻ W FORMIE ONLINE